Så er der kommet liv i hvalpekassen, pga. fordelingen og et par hvalpekøbere, som er sprunget fra, er der kommet et par hanner i overskud!

Rema og Snow har fået hvalpe.
Rema fødte 9 hvalpe og Snow 7 hvalpe - Alle hvalpe er solgt.
|
|
|
![]() |
![]() |
|
Side 3 ud af 4